01.09.2014

Ankomst i Dublin + vlog

Hei igjen!

Igår, 31.august, sto jeg opp halv fem, før alle møttes på Kopstadkrysset klokka seks! Deretter kjørte vi til Bastøferga, før vi ankom Rygge flyplass og sjekket inn bagasjen vår også videre. Flyet tok rundt to timer, så vi ankom Dublin rundt klokka 11. Vi ble møtt av en hyggelig mann fra Alymont som fortalte oss noen viktige regler, før vi satte oss på minibussen og kjørte i ca. en halvtime før ankom den lokalen Tesco-butikken, hvor familiene våre møtte oss. Vi redigerte noen vlogger i så og si hele går kveld, og spiste litt godteri som vi kjøpte på Tesco (haul kommer imorgen, hehe). 

Idag dro vi til Alymont's lokaler for å få viktig informasjon om det å jobbe her og sånn, før vi ble visst rundt i selve Dublin by, før vi ble forlatt og måtte klare oss på egen hånd, haha! Vi gikk en tur innom Starbucks og Mc'Donalds, før vi egentlig bare spurte om bussen hjem. Nå sitter Bethany og jeg på rommet og har nettopp spist verdens STØRSTE tallerken med spaghetti og kjøttdeig! Var ganske mett, så jeg sa at jeg var mett på en fin måte og spurte at det var greit. Imorgen skal vi kun møte opp på jobben i halvtime for å spørre om ting vi lurer på og sånn, og få vite arbeidstidene våre- så skal vi ta en tur til selve byen og shoppe litt og være der resten av dagen tenker jeg :) Familien og alle her i Irland er generelt kjempehyggelige, og vi er blitt tatt varmt imot.













Bethany og jeg filmet også hele gårsdagen i vlogger på youtube! Vi kommer til å filme mer også, så jeg oppdaterer dere ;)




Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar