04.09.2014

Shopping

Hei :)

Idag er det åpenbart to dager siden tirsdag, men det var også den dagen vi handlet litt! Vi dro inn til byen etter vi var ferdig å hilse på jobbene våre, og gikk og så litt rundt i butikker. Dublin er kjempekoselig og alle er utrolig høflige, og hvis man spør om hjelp- svarer de alltid på en hyggelig måte. Alle fortalte at vi måtte gå inn på Penneys- and they were right.. Jeg elsker det! Tror det er sånn at Penneys er eid/drevet av Primark, så det er det samme. Masse klær, sko, vesker, sminke sov. til en billig pris. Jeg plukket opp noen få plagg, og fant endelig to kimonoer som jeg har lett lenge etter. Ikke de to eksakt, men har ikke funnet kimonoer generelt her i Norge i det hele tatt.

Litt senere prøvde vi å finne et spisested som alle ville gå på, så vi endte opp med Friday's :) Jeg spiste 'Bacon Cheese Burger', og har ALDRI vært så mett før i hele mitt liv. Vi ventet på buss nummer 7, og tok noen bilder på brua og noen selfies, haha! Bussturen både til Dublin og omvendt, tar ca. en time. 

Nå har vi nettopp spist koteletter, grønnsaker, sopp, tomater og poteter til middag. Bethany og jeg bare ligger å slapper av litt, ettersom vi er utslitt etter arbeidsdagen. Jobben min er fra 9-5, så jeg drar hjemmefra rundt kvart over åtte og kommer tilbake rundt halv seks. 










Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar