30.08.2014

Under 12 timer til avreise


Hei alle sammen!

Nå er det under 12 timer til jeg er på vei til flyplassen. Kjemperart å tenke på, så lenge vi har ventet på denne dagen! Jeg kjenner jeg gruer meg litt, men ikke så mye jeg hadde trodd. Må nesten klype meg selv i armen når jeg tenker på hvor heldig jeg er som får dra bort i fire uker og få denne spennende opplevelsen tett innpå meg.

Idag har jeg pakket kofferten og stryket av på lista ettersom. Jeg har ladet den lille telefonen jeg skal ha med, og kameraet. Har også laget Norge-powerpoint til å vise vertsfamilien og kanskje de på jobben min :)


Igår kom HELFO-kortet mitt i posten, så det er deilig å ha orden. På torsdag kjøpte jeg inn litt norsk mat å ha med, så de kan smake på! Gulrøtter fra Re, Kvikk-Lunsj, leverpostei, makrell i tomat, brunost og melkesjokolade :D 


Så nå er alt pakket og klart og morgendagen kan bare komme! Neste gang jeg oppdaterer, sitter jeg mest sannsynlig på rommet mitt i Dublin, hehe ;)

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar