27.08.2014

Pakkeliste og shopping

Hei igjen!

Imorgen skal vi ha et lite foresatte-møte etter skolen hvor vi får vite mer informasjon om selve turen. Jeg har hvertfall noen spørsmål å stille, men i mellomtiden tenkte jeg at jeg i det minste kunne prøve å skrive litt ned over hva jeg skal ta med. Det er mye forskjellig som skal med og jeg må tenke praktisk, fordi jeg tror kofferten bare kan veie 20kg + 10kg i håndbagasje. Jeg syntes det er ganske lite i forhold til hvor lenge man skal være borte, men.. Så jeg har ikke tenkt til å drasse med hårføner og sånt- i og med at dette faktisk blir 'hjemmet' vårt i en måned. Så om vertsfamilien ikke har småting som det, kjøper jeg det heller billig og legger igjen :)


Som den jeg jeg er haha, har jeg også forhåndskikket litt på nettbutikker, youtubevideoer osv. og sett meg ut litt jeg vil kjøpe! Det er så mye fint, så det er synd at vi ikke har 90% av alle de butikkene her i Norge. Da må jeg gripe sjansen og få kjøpt meg litt nytt :)




Må dessverre velge meg ut to av buksene eller noe da, haha!


Nå er det ikke lenge til tur.. Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar