05.10.2014

Hjemme igjen

Hei!

Nå er det snart en uke og to dager siden jeg kom hjem. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått oppleve dette, så tusen takk til alle som fikk det til å skje :) Det har helt klart vært en opplevelse for livet jeg ALDRI vil glemme og hadde noen spurt meg om jeg ville være der lenger (eller om å få dra tilbake), hadde jeg sagt ja takk uten å nøle et sekund. 

En ting jeg er utrolig skuffet over, er meg selv. Jeg var fast bestemt på å blogge så og si annenhver dag, vlogge regelmessig og oppdatere instagram. Sistnevnte har jeg gjort flere ganger daglig, så hvis du vil sjekke ut hva jeg har drevet med, følg meg på @tinaaronsen ;) Apropos den siste vloggen, som jeg nevnte her på bloggen at jeg skulle redigere ferdig, har jeg hatt mildt sagt hatt MYE trøbbel med. Jeg skal se om jeg får redigert den ferdig i løpet av de nærmeste dagene og få lagt den ut så fort som mulig, men skole kommer dessverre først.. Det er en god blanding av klipp fra da vi var på bowling, shopping, hva vi fikk til middag den første søndagen vi ankom Irland og mye mye mer :) Det kommer også snart et rent jobbinnlegg om resten av dagene jeg hadde på jobb der nede. Ikke så spennende, men jeg kan love masse bilder også!

Som dere sikkert vet, var vi jo også på Tesco et par ganger, og her er videoen fra det aller første besøket og innkjøpene vi gjorde, haha! For å finne selve youtube-kanalen min, kan du trykke her. 


Matilde og jeg var også på Youtuberen Miranda Sings sitt komedieshow. Det var kjempemorsomt og jeg filmet selvfølgelig masse!


Her er linkene til de forrige vloggene jeg la ut, hvis dere også vil se de :)

Dublin vlogs #1
Dublin vlogs #2

Da lover jeg at vi snakkes straks. Hadebra så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar